17 Mart 2009 Salı

Naumoski Basketbola Daha Önce Dönmüş: Yeniden Jugoplastika

Naumoski'nin kariyerine baktığımızda en başta Jugoplastika'yı görürüz. O zamanlar Yugoslavya iken şimdilerde Hırvatistan sınırlarında kalan takımın efsanevi takımıdır. Sonradan adı Pop 84 olarak değişmişti. Dino Radja'lı, Zan Tabak'lı, Toni Kukoc'li, Perasovic'li kadrolarıyla Avrupa'nın tozunu Avrupa şampiyonlukları yaşamışlardı. 3 sene üst üste Avrupa şampiyonu olan ASK Riga ile birlikte 2 takımdan biri olma unvanını hala koruyorlar.


Naumoski 3 sene üstüste Avrupa şampiyonu olan şampiyon olan takımın son 2 yılında o kadroda vardı. Belki sadece havlu tutuyordu; su servisi yapıyordu geleceğin dünya yıldızlarına ama vardı. Orda süre alamaması ve tabiiki siyasi sıkıntılar onun Efes'e gelmesine olanak sağladı. Naumoski efsanesi o kadronun böylesine güçlü olmasından doğdu. Daha o yaşta sivrlise belki Efes formasıyla onu izleyemeyecektik.

O kadroyu toplayabildikleri kadar tekrar toplamışlar bir süre önce. Ben yeni farkettim. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Bu da linki:

http://www.sportskoradio903.com.mk/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=1004&Itemid=29

Olur da tercüme eden çıkarsa çok sevinirim. (Ki hiç zannetmiyorum.)

Bi de aşağıdaki fotoğrafı paylaşayı sizinle. Yıl 90. Genç Pece (biz Petsi falan diyoruz ya. O aslında Pece'dir ve Petsi diye okunur) yeni formasıyla acaba bu maçta beni oyuna alacakları mı diye düşünüyor:) Jugoplastika'nın adı değişmiş Pop 84 olmuş belki de sezon tanıtımıdır. Kimbilir...

Ekleme: şöyle bi mesaj geldi.

Merhaba,

Haber Makedonca ama Google’nin Sırpça-İngilizce çevirisini kullanarak yarım-yamalak bir şeyler öğrenebildim. Jugoplastika ve Real Madrid efsaneleri bir araya gelmişler. Maçı 89-83 Jugoplastika kazanmış. Pece 2 sayı atarken Radja Madrid potasına 35 sayı yollamış. Kadroları çevirideki şekliyle kopyalayıp yapıştırıyorum:

Jugoplastika: Kukoč, Raja, Perasoviḱ, Naumoski, sheet, Sretenoviḱ, Nagliḱ, Ivanoviḱ, Vrankoviḱ, Buriḱ, Vuliḱ, Dukan, Tvrdiḱ, Sobin

On the bench (Maljkoviḱ, Pavličeviḱ, Skansi, Radoviḱ) Real Madrid: Antunjez, Paniakva, Ereros, Beiran, Diaz, Viljalobos, Lorente, Kargol, Busero, Tarlač, Gaztanaga.

-Çınar-

http://efesliler.blogcu.com/naumoski-basketbola-daha-once-donmus-yeniden-jugoplastika_38195101.html

10.03.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder