13 Mart 2009 Cuma

Cumhurbaşkanlığı Kupası 10 Ekim 2007

Maçtan şimdi çıktım. Salonun 4'te birinde Efes taraftarı vardı. İkinci yarıda harka tezahürat yaptık. Nicholas'ın biraz silkinmesiyle takım maça asıldı. Wright hiç bir şey yapmadı. Serkan da öyle. Woods nerdeyim ben der gibiydi. Ama boyu sayesinde bir kaç olumlu hareket yaptı. Bu 3 önemli pozisyondaki oyuncularımız pozitifi bırakın negatif etki etmelerine rağmen maça tekrar ortak olduk. Ender kendine gelmiş. En azından Efes'ten giden Ender değil.

Maç başındaki konsantrasyon eksikliği yüzünden geri düştük. Başlarda oyuna kafalarını verememiş gibiydiler. Sonra asıldık. Öne geçtik. Ama hücum edemediğimiz için FB Ülker geri geldi. Ömer Onan tüm maç boyunca Nicholas'ı çekiştirdi, itti durdu. Top ondaolmadığında da bu böyleydi. Hakem son ana kadar hoş gördü. Maç sonuna doğru faulü verince o kadar şaşırdı o kadar şaşırdı ki şaşmalara doyamadı. Ağzından bi küfür çıktı. Hakeme küfredince bir de teknik faul aldı. Ayrıca hakemlerden biri geldi Ermal'a otur yerine son kez uyarıyorum. Yoksa teknik faul çalarım dedi. Adamın morali bozuldu. Daha sonra oyuna girdi. Yaptığı bir hata üzerine Blatt'in çok sert uyarısıyla kenara alındı. Morali daha da bozuldu.

Maçı kaybetmemizin ana nedeni olmasa da herşeye rağmen kazanabilmemizi engelleyen faktör faul atışları oldu. Kaç atış kaçırdığımızı bilmeden yazdıyorum. Ama çok da kritik olmayan anlarda bol bol kaçırdığımız serbest atışlar gayret gösterip kafa kafaya geldiğimiz anlarda keşke dedirtti.
Takıma wright'ın pek bir katkı sağlayamayacağı şimdiden görünüyor. Hutson ve Gregory iyi transferler olmuş. Woods'a hala biraz şans veriyorum. Serkan'daki sorun ne bilmiyorum.
Ankara'da keşke İstanbul'da da olsa dedirten cinsten bir taraftar topluluğumuz vardı. Ben de ikinci yarıda amigoluğa soyudum. Ama amlamışım. Belime giren ağrı yüzünden son 5 dakikada hiç bir şey yapamadım.

Devre arasında oyuncular ellerinde ufak basketbol toplarıyla geldiler. tribünlere gönderdiler. Kerem Gönlüm ise doğrudan bana yöneldi ve topu bana verdi. Güzel bir anı olacak.
Takım, Wright, Woods ve Serkan'ın nerdeyse hiç bir katkı sağlamamasına rağmen inançlarını kaybetmedi. Geçen sene olmayan bir kardeşlik, arkadaşlık ortamı var gibi geldi. Ama Serkan'da ne var bilmiyorum. Kenarda, suratı geçen sene Haislip'in suratı gibiydi. Bir mutsuzluğu ya da halinden memnuniyetsizliği var. İsteksiz oynadı demiyorum. Bir şeyler yapmaya çalıştı. Ama oyundayken de kenardayken de suratının şekli hiç hoşuma gitmedi.

http://efesliler.blogcu.com/cumhurbaskanligi-kupasi-10-ekim-2007_4350902.html
10.10.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder