29 Nisan 2010 Perşembe

Seyirci Anadolu'da

Play off'un ilk 2 maçını izledik. İnternetten sağlam bi link bulduğumdan özellikle Fenerbahçe Ülker - Bornova Belediye maçını çok kaliteli bir şekilde izleme fırsatım oldu.

Maç değerlendirmesi yapmak istemiyorum. Ama ilk maçta vasat kalite, yüksek çekişme ve filmlik bir maç sonu izledik. Barış'ın sakatlığı Banvit'i güçsüzleştirse de evinde kolay kolay yenilmemeye devam edeceğim dediler. Daha da önemlisi salon doluydu. Anadolu'nun pek çok yerinde olduğu gibi Bandırmalılar ve hatta İzmirliler salona akın etti.

İkinci maçta ise ilk görüntü sanki maçın başlamasına 2 saat kala çekilmiş gibiydi. Koskoca İstanbul'da kaliteli bir maç izleyecek basketbolsever, hadi onu geçtim her halükarda Fenerbahçe ile ilgili bir etkinliğie katılacak 150 kişinin olmaması tuhafıma gitti.

TBF güzel organizasyonlarla maçlara olan ilgiyi arttırmaya çalışıyor. Bu etkinliklerden biri maçlara gelenlere çekilişle lap top hediyesi. Eğer İstanbul'da olsam Fenerbahçe Ülker'in Bornova maçına kesin giderdim. Çünkü ödül kazanma ihtimali en yüksek maç oluyor.

İspanya gibi olmayı beklemiyorum. Veya hedef Partizan demiyorum. O kadar yüksekten uçamam. Ama en azından Almanya kadar olabilmek lazım.

3 yorum:

  1. Yani, İstanbul'da olsan, Fenerbahçe Ülker maçına gitsen, o lap topun sana çıkabileceğine inanıyorsun öyle mi?:-))

    YanıtlaSil
  2. Allah'tan ümit kesilmez:)

    YanıtlaSil
  3. linki hangi siteden buldun acaba yazabilirmisin

    YanıtlaSil