21 Nisan 2010 Çarşamba

Euroleague Maraş'tan Ayrılıyor

Kahramanmaraş'taki Euroleague logosu hırsızlığını yazmıştım. Burda kursun sahiplerini tanıyan bir kaç kişinin kulağına fısıldadım durumu. Kahramanmaraş küçük şehir. Etkisi oldu mu bilmiyorum ama dün birden bire Metro Sürücü Kursu'nun arabalarının üzerindeki logolar değiştirilmiş.




Ama yine dün aynı sürücü kursunun ilanını görmüştüm. Belki daha önceden basıldığından onu değiştirememişler. Afişte hala Euroleague'in logosunu kullanıyorlar. Afişteki elemanların kendilerinin orda kullanıldığından haberdar olup olmadıklarını da ayrıca merak ediyorum.

3 yorum:

  1. Yahu ne alıp veremediğin var Kahraman Maraş'taki sürücü kursuyla?:))

    YanıtlaSil
  2. Bence yeni logo daha güzel olmuş. Umarım o da bir yerlerden kopya değildir. :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de aklıma gelmedi değil. ilk gördüğümde acaba bunu nerden aldılar diye düşündüm:)

    YanıtlaSil