5 Nisan 2010 Pazartesi

Eller Aya Biz Yaya


Bir yandan Fenerbahçe Acıbadem'in muhteşem zaferlerini izliyorum. Türkiye'nin Avrupa kupalarında kulüpler düzeyinde ilk şampiyonlar ligi finalini izlemek keyif veriyor. Bir yandan Partizan başta olmak üzere Euroleague'de çeyrek finale kalan takımların normal sezona inat zevkli maçlarının görüntülerine bakıp basketbolun tadını çıkarıyorum. Ondan sonra Tofaş -ki zaten en ufak bir görüntüsü bile basında yer bulmadı-, Oyak Renault maçlarına tam anlamıyla konsantre olmak imkansız hale geliyor. Beko Basketbol Ligi'ni önemsemeyen biri deği değilim. Ama hedef ve seviye Euroleague'den normal sezonun iddiasız maçlarına düşünce insan sıkılıyor.

Yine de;

-Nachbar'ı sahada görmek her zaman güzel. Sene sonunda koç değişse bile Boki Efes'te kalmalı. Hatta koç değişirse illaki kalmalı..

-Kasun'un doğumgünü kutlamasını ben de efesliler.com forumundan ve maçtan sonra duydum. Efesliler'den Erkan'ın şahsi organizasyonu... Kasun'u da çok duygulandırmış.

-Oyak Renault'yu severim. Umarım ligde kalırlar.

4 yorum:

  1. Kaya'nın fotoğrafı başlık ile kafiyeli olsun diye mi kondu?-)))

    YanıtlaSil
  2. :) iyi bağlantı kurmuşsun. ben de ilhamla güzel kafiye oluşturmuşum da haberim yok..

    YanıtlaSil
  3. ben efesliler.org forumunu kaybettim, hükümsüzdür..

    onarım modu falan diyordu, nedir?

    YanıtlaSil
  4. Haber içeriğini değiştirdim. foruma efesliler.com'dan girmeye çalışırsan daha rahat olur..

    YanıtlaSil