13 Nisan 2010 Salı

Euroleague Kahramanmaraş'ta


Euroleague'in kendisi olmasa bile logosu Kahramanmaraş'ta. Euroleague maçları izleyen hane veya işyeri sayısının kısıtlı olmasına güvenip rahatlıkla kullanmışlar logoyu. Aslında bu kadar rahat olmakta haksız da sayılmazlar. Kimin dikkatini çekerki..

Metro Sürücü Kursu bu logo arakçılığına imzasını atmış. Euroleague'in adeta ebru sanatıyla yapılmış E'sini yan çevirdin mi, al sana Metro Sürücü Kursu'nun M'si. Hem de sanki bizden bir logo gibi. Hiç Avrupai çağrışımlar yapmıyor.

Arabayı daha önce görmüştüm. Bugün de görüp cep telefonumla fotoğrafını çektim. Henüz bilgisayara indiremediğimden internetteki fotoğrafları yayınlıyorum. Fotoğraftaki Euroleague logolu araçlar hala kullanımda.

Euroleague'in haklarını burda savunacak bir kurum varsa harekete geçmeli.

Sonunda ben de yazdım: Efeslilerblog özel haberi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder