9 Nisan 2010 Cuma

Antep'te Yuvalama


Kırk yılın başı futbol maçına gideceğim tuttu. Hazır Antep'teyken Gaziantepspor - Manisaspor maçına gideyim dedim. Kamil Ocak Stadı şehrin göbeğinde. Konum itibariyle Ankara 19 Mayıs Stadı'nı hatırlatıyor. Benim otelim de stada nerdeyse bir taş atım mesafede. Ama ses falan yok. Sadece stadın ışıklarının açık olduğunu gördüm. Genelde böyle maçlarda bir kalabalık vardır. Sürüye uyduğunda seni girişe kadar götürür. Stad etrafında çok az sayıda Gaziantepspor'lu vardı. Stadın dibinde olmama rağmen içerden ses gelmemesi ilginç geldi. Sonra bir özel güvenlikçiye nerden bilet alabileceğimi sordum. Ve o an bomba cevabımı aldım: "Maç seyircisiz oynanıyor."

Kös kös geri dönerken bari yemek yiyeyim dedim. Stadın çok yakınında Aşina diye bir mekan var. Ağırlıklı olarak Antep yemekleri sunuyorlar. Hemen içli köfte ile yuvalama söyledim. İçli köfte sıradandı ama yuvalama muhteşemdi. Buralara gelenler için şiddetle tavsiye ederim. Aşina'nın internet sitesine burdan ulaşabilirsiniz.

Antep baklava şehri aslında. Yuvalama, analı kızlı ve alaca çorba konusunda Aşina iyi olsa da daha önceden yediğim için biliyorum, baklava ve türevlerinde o kadar iyi değiller. Baklava için şu an nirvana noktası hala İmam Çağdaş. Onu da öğle yemeğinden sonra ziyaret etmiştim.

Maraş'tan sonra Antep muhteşem bir şehirmiş gibi görünüyor. Dondurma dondurma da bir yere kadar..

Yanıma neden aldım bilmiyorum ama Efes formam hala çantamda. Nerde olursak olalım Efes über Alles diyerek mevzuyu alakasız bir şekilde Efes'le bitireyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder