14 Ağustos 2009 Cuma

Megabasket ve Efesliler


Nejat Sayman internet sitesinde Kerem Gönlüm olayı ile ilgili değerlendirmelerde bulunuyor. Efes Pilsen yönetimine, özellikle de genel menajer Engin Özerhun'a oldukça ağır eleştirilerde bulunuyor. Haklı gördüğüm yönler mutlaka var. Yazısı burda

Ama bu yazısından sonra bir başka yazı daha yayınladı. O da burda. Sitelerinin mesaj yağmuruna tutulduğunu ve Efes taraftarının klübü protesto ettiğini ve gelecek sene maçlara gitmeyebileceklerini söylüyor. Öncelikle belirtmeliyim ki Efes Pilsen'in resmi sitesindeki şampiyonluk fotoğrafından Kerem Gönlüm'ü çıkarmasını yadırgadım. Kulübün bu bayrak oyuncusuna daha sağlam sahip çıkması gerekirdi. Kerem Gönlüm gibi Efes Pilsen'le özdeşleşmiş bir kişiye böyle bir hareket zamanlaması itibariyle çok yanlıştı. Ve ben bile gönül koyduysam Kerem ne düşünmüştür tahmin edebiliyorum. Bununla birlikte, hiç ihtimal vermesem de Kerem Gönlüm'ün bunu kendi yaptığını varsayarsak; ispatlanması beklenmeli ve kulübün gerekli tavrı o zaman koyması gerekirdi.

Haberin altındaki fotoğraf Efesliler'e ait. GSCC yarı final serisi son maçında çekilmiş. Ben yoktum o maçta. Ama grup adına konuşabilirim.

Zaten küçük olan grubun öyle maçlara gitmeme gibi bir durumu olamaz. Zaten maçlara Engin Özerhun'un yüzüsuyu hürmetine gitmiyoruz. Hatta bazı deplasmanlara ona rağmen bile gittiğimiz oldu. Dolayısıyla, fotoğraftan dolayı üstümüze alındığımız için tekrarlama ihtiyacı hissediyorum. Efesliler olarak maça gitmememiz asla söz konusu olamaz. Ayrıca birileri gerçekten mail yolladıysa onlar Efesliler değil.

Megabasket ve Nejat Sayman'ın, pek çoğunda haklı olduğunu düşünsem de düşüncelerini ve Engin Özerhun'u eleştirme gayretine Efesliler üzerinden destek bulmasını istemiyorum. Biz gelecek sene de her zaman olduğu gibi salonda olacağız. Protesto edilecekse ederiz. Ama böyle bir karar vermedik.. Henüz süreci izliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder