28 Ağustos 2009 Cuma

Almanya'ya da Mağlup Olduk

Almanya'ya kaybetmenin moral bozukluğu hala üzerimde. Maç yazısı yazacak durumda hissetmiyorum kendimi.

Sadece maçtan sonra Kerem Gönlüm'ü arıyorum şeklinde açıklama yapan Bogdan Tanjevic'e bu ülkenin en iyi, en formda 4 numaralarının Mirsad Türkcan ve Kaya Peker olduğunu hatırlatmak isterdim. Ama hatırlatamam. O şimdi bacak bacak üstüne atmış sigarasını tüttürüyordur. Ve 2010'a kadar kimsenin, hiç bir olayın, hatta Avrupa Şampiyonası gruplarında 3 mağlubiyet alıp gruplardan çıkamamanın bile kendisini yerinden edemeyeceğini bilmenin rahatlığı içerisindedir.

1 yorum:

  1. Tanjeviç in Türkiyeden gönderilmesi için elimden bir şey gelebilse hiç çekinmem, sırf bunun için tüm zamanımı harcardım..
    Bir de kalkmış Kerem Gönlüm diyor, "Hırvatistanı küçümsedik" falan diyor. Hakkaten bunamış bu adam. Delirtiyor beni..
    Senin de dediğin gibi Mirsad ve Kaya yıllardır burdalar. Takımda herkesin farkında olduğu fakat Tanjeviçin galiba görmek istemediği bariz bir şütör eksikliği var. Serkan denenmek için bile alınamaz mıydı bu saçma kadroya. Abiliği Bekirden daha iyi yapamaz mıydı? Düşündükçe deli oluyorum.
    Bi de diyorlar ki Tanjeviç böyle kariyerli, şöyle eski başarıları var.
    99da İtalyayı muazzam kadroyla şampiyon yaparken az kalsın birinci turda elenmelerine sebep olacağını herkes unutmuştur tabii. Bosna Hersek maçını son saniyede kazanmasalar bizim önümüze veda maçı için çıkacaklardı. Bizim maçı da zaten 3 sayıyla şanslarıyla kazanmışlardı. Hidayet 2 üçlük attıktan sonra 5. dakikada sakatlanıp çıkmasa Erman Kunterin o genç çalışkan kadrosu o gün Tanjeviçin Myers lı müthiş İtalyasını dağıtabilirdi.

    YanıtlaSil