8 Nisan 2009 Çarşamba

Eski Günlerden


Eski güzel günlerden ara ara fotoğraflar paylaşmaya devam edicem. Bir kısmını blog falan bilmediğim zamanlarda Facebook'ta heder etmiştim.
1993-95 arasında bir tarihte çekilmiş olması lazım.
Üst sıra: Oktay Öztürk, Gökhan Güney, Taner Korucu, Tamer Oyguç
Alt sıra: Larry Richard, Ufuk Sarıca, Aydın Örs, Volkan Aydın ve Petar Naumoski
Aralarından en çok merak ettiğim kişi Oktay Öztürk'tür. Ortalama bir isim olduğundan arama motorlarından pek bir şey elde edemedim. Yaşar Cimilli diye bir lise takımını çalıştıran Oktay Öztürk varmış. Belki odur. Fotoğrafta üzerindeki gömlek ve kravat Efes Pilsen'in takım elbisesinden. Evet o berbat kombinasyonu tüm takım giyiyordu.
Gökhan Güney denilince aklıma hemen, Cibona Zagrep deplasmanlarından birinde kafasına aldığı darbeyle ciddi bir sarsıntı geçirdiği ve maçı tamamlayamadığı geliyor. Maçı kaybetmiştik. (Oynasaydı da kaybederdik) O zamanlar da Cibona'yı deplasmanda pek yenemezdik. Gazetede dolandırıcılıktan tutuklandığına dair bir haber okumuştum en son. Belki sonra serbest bırakılmıştır. Belki iftiradır. Hiç bilmiyorum. Sadece son bilgim o. İftira varsa da zihnimde izi kalmış.
Naumoski'nin gömleğe özellikle dikkat! Makedon yerel motiflerinin tümü o gömlekte mevcut. Tamer Oyguç'un dediğine göre çok zevksizmiş. Zor düzeltmişler:)
Ekleme: Gökhan Güney, Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi'nde yardımcı antrenörmüş. Öğrendim, aydınlandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder