25 Kasım 2009 Çarşamba

Efes Pilsen - Entente Orleanaise maçı öncesi

Daha önce Efes Pilsen'in grubunda elemelerden gelecek takımın Belçika şampiyonu Spirou Basket olacağını ama ilk turu Entente Orleanaise'in geçmesi halinde Fransız takımının çıkacağını, Benetton'a da Ventspils'e de şans vermediğimi yazmıştım. Spirou Basket, yani Şarlerua beni hayal kırıklığına uğrattı. Ama en azından plase olarak söylediğim takımı tutturdum. (zaten %50 şansım vardı.) İkinci turda da Benetton'u geçerek Euroleague'e kaldı.

Adının nasıl okunduğundan bile emin olmadığım bu Fransız takımını pek tanıdığımı söyleyemem. Geçen sene Fransa Ligi play off finalisti ve normal sezon 2.si olarak Euroleague elemelerine katılma hakkı kazanmış.

Bu sene kendi liginde 8 maçta sadece 3 galibiyeti var. Son 3 maçını kaybetti. Euroleague'de de 4 maçının tamamını kaybetti. Yani son 7 maçında hiç galibiyeti yok. Bu seriyi çevirmek isteyeceklerdir.

Takımla ilgili beni tek heyecanlandıran şey Marko Milic'i tekrar izleyecek olmamızdı. Fenerbahçe'nin kurduğu Rauf'lu, Tabak'lı kadroda o da vardı. Pota kırdığını da unutmuyoruz. Gerçi geçen sene Fenerbahçe Ülker maçı için Union Olimpija ile gelmişti ama o sayılmaz. Bu sene sonradan katıldığı Fransız takımından ne yazıkki erken gönderildi.

Kadrosunda tanıdığım kimse var mı diye baktım. Sadece Laurent ismi biraz aşinalık yarattı. Biraz araştırınca Fransız milli takımında forma giydiği dönemde karşılaştığımızı gördüm. Başka da hiç bir oyuncusunu tanımıyorum.

Rakibin bu seneki performansını dikkate aldığımızda Efes Pilsen'in vurup geçmesi gereken bir maç. Karşımızdaki takım rakip bile olamayacak bir ekip ama son 2 senelik performansı ile Euroleague'de Efes Pilsen en ufak bir güven vermiyor. Umarım yarınki maçta bir sürpriz daha yaşamayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder