3 Mart 2010 Çarşamba

Ricky Davis vs Efes Pilsen

NBA'in muhteşem organizasyonuna saygı duyuyorum. Pazarlama denen şeyin dibine kadar kullanılmasındaki başarılarından dolayı takdir de ederim. Ama NBA'i sevmem. Herhangi bir ligden daha özel bir şekilde takip de etmem. İşte bu yüzden Efes Pilsen - Minnesota Timberwolves maçının oynanacağı zaman rakip kadroya baktığımda bana pek aşina gelmemişti. Sadece 2 kişiyi biliyordum. Birisi Marko Jaric ki oynamadı bile. Diğeri ise Ricky Davis. Onunsa suratını bile bilmem. Yani karşıma dikilse hey dostum senin sorunun ne biliyo musun falan dese kim lan bu yarma der kaçarım.

Herhangi bir NBA takımıyla maç yapan tek Türk takımı Efes Pilsen'dir. Organizasyonlarına duyduğum saygıdan dolayı benim için, NBA tutkunu kalabalıklar içinse sadece NBA takımı ile karşılaşmış olmasından dolayı önemli bir durumdur bu.

Türk Telekom'un yeni transferi Ricky Davis Minnesota formasıyla İstanbul'a gelmişti. Hatta takımının en skorer iki oyuncusundan biri olmuştu. Ricky Davis'i ilk defa Türkiye'de basketbol oynayacak zannedenlere küçük bir hatırlatma olsun benden. İşte Ricky Davis vs Efes Pilsen:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder