16 Mart 2010 Salı

Euroleague All Decade

Uleb, son 10 yılın en iyi 10 Euroleague oyuncularının seçimi içimn internet üzerinden anket düzenlemişti. Ben de bir kez oy vermiştim. Hakedene oy vermekten ziyade duygusal bakmıştım olaya. Öncelikle İbrahim Kutluay ve Mirsad Türkcan'a oyumu göndermiştim. Onun dışında Efes'te oynamış veya oynayan basketbolculara da oy vermiştim.

Sonuçlar açıklandı. Neticede benim duygusal tercihim değil gerçekten hakedenler seçildi bu karmaya. Konu ile ilgili haber burda.

Anketten çıkan bu 10 kişiden birini Efes Pilsen formasıyla görmüştük. Eskiden Efes dışardan aldığı yabancıları parlatır. Sonra yıldız olarak daha büyük bütçeli takımlara gönderirdi. Bu kişilerden biri de Benetton Treviso'dan gelen Trajan Langdon oldu. Harika bir sezon geçirip Efes Pilsen'in şampiyonluğunda büyük pay sahibi olmuştu. 1 yılda ağzımıza 1 parmak bal çalıp Rusya'nın yolunu tutmuştu Alaska suikastçisi. Orda Euroleague şampiyonluğu bile tattı. Gerçi Rusya yıllarında İstanbul'da hem Efes Pilsen karşısında hem de diğer Türk takımlarına karşı ekstra performanslar gösterdiğinden biraz buruktum kendisine karşı..

Şimdi de son 10 yılın en iyi 10 oyuncusundan biri seçilmiş. Bu tebrikten hiç bir zaman haberi olmayacak olsa da tebrik ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder