21 Ocak 2010 Perşembe

David Blatt İş Başında

En sevmediğim Yunan takımı Aris'tir. Torino'daki barbarlıkları nefretimi başlatmıştır. Kara Perşembe'de Tofaş'ı yenip Koraç'ı kazanarak perşembemizi daha da karartmışlardı. Bir de 1979'dan beri yenemememiz beni sinir eder.

En sevdiğim yabancı koçlardan biri David Blatt'tir. Efes Pilsen'de yapmaya çalıştıkları beni heyecanlandırmıştı. Daltonlar tarafından Belgrad yollarında yalnız bırakılmasaydı belki başaracaktı da. (Başarısız diye gönderildi. Ama ondan sonra çok daha başarısız olan gönderilmedi. Bu ayrı mevzu. Hiç girmeyeyim.) Ayrıca Ankara'da antrenmanını izlemek için izin istediğimde çok nazik bir üslupla konuşup benim yerime kendisinin teşekkür etmesi beni mahçup etmişti.

Şimdi benim için bu iki uç Selanik'te bir araya gelmiş. Aris David Blatt'le anlaşmış. Ve ilk maçında Olympiakos'u yenmişler. Yunan kupası yarı final rövanşında Selanik'teki maçı 93-83 Aris kazanmış. Ama ilk maçı kırmızılar 14 sayı farkla kazandığı için finale kalmışlar. 14 sayılık farkı kapatmalarına da ramak kalmış.

Bu galibiyet Aris'e final getirmese de bundan sonrası için rakiplerine bir göz dağı diye nitelenebilir. Anladığım kadarıyla Blatta takım ayrı bir hava kazandırmış.

David Blatt'e, çalıştığı kulüp her ne kadar Aris olsa da, başarılar dilerim.

1 yorum:

  1. Bence Daltonlar olayı tamamen Blatt'ın basiretsiz tutumundan kaynaklanmıştır .(Nokta!)

    YanıtlaSil