2 Eylül 2009 Çarşamba

Efes Pilsen'in Yeni Sezon Forması - Arjantin Mavisi

Efesliler.org sayesinde yeni sezon formalarına sahip olabiliyorduk. Bu sefer yeni formayı ilk defa görme ayrıcalığına da sahip olduk. Forumumuzun abisi ve forma organizasyonlarının hâmisi Önder Abi sağolsun. Bütün organizasyonu tek başına kotarması yetmezmiş gibi yeni çıkan formalar elimize ulaşmadan bir tanesinin fotoğrafını And1'a yollatmayı başardı. Efesliler.org forumunda yayınlanan fotoğrafı buraya taşıyorum.

Bizim, forumda yaptığımız organizasyon sayesinde forma + şort + isim numara baskısını 75 liraya alabildik. And1'ın mağazalarında satışa girdiğinde bu meblağ 3 haneli rakamlara ulaşacakmış. Ucuza ve herkesten önce formaları elde etmiş oluyoruz.

Formanın altı ve üstü arasında ton farkı var. Yine And1'dan sonra gelen teyide göre tam renk şortun rengi. Forma fotoğrafı biraz flu çıkmış.

Arjantin mavisi denildiğinde ben Denver Nuggets'ın da giydiği gibi daha parlak bir renk bekliyordum. Renk biraz mat geldi. Renk tercihine aşık oldum diyemem. Formadaki şorttaki çizgilerin birbirini takip etmesi güzel olmuş. Geçtiğimiz seneki formada da vardı. Çizgilerin şekli farklı olsa da şort ve formanın devamlılığı vardı. Bu formada da böyle olmuş.

Bir kaç gün içinde cicilerimiz elimize geçer. Şimdiden sabırsızlanıyorum.

5 yorum:

  1. Valla ben sevdim tek endişem üst alt o rengin fazla açık olması o kadar:)

    YanıtlaSil
  2. diğer forma rengi ve tasarımı ne acaba?

    YanıtlaSil
  3. Klasik lacivert ve beyaz olur.

    YanıtlaSil
  4. altla üst resimde farklı tonlarda gözüküyor olmasın? gerçekte de öyleyse bence yakışmamış.

    YanıtlaSil
  5. Alt ve üst farklı değil. Formanın rengi şortun rengi gibi.

    YanıtlaSil