12 Mart 2009 Perşembe

7 subat 1996 efes pilsen teamsystem bologna maçı

Efes Pilsen'in Koraç Kupası'nı kazandığı yıl yarı finalde karşılaştığı güçlü İtalyan takımı Teamsystem Bologna ile İstanbul'da yaptığı ilk maçtır. maçı 102-78 kazanmıştık. Ufuk Sarıca 12'de 9 üçlük atmış, maçı 39 sayıyla tamamlamıştı. O gün ne atsa giriyordu. İtalyanlar farkı kapatıcam diye taktik faul yapmaya başladıkça biz serbest atışları attık onlar hücumdan boş dönmeye başlamıştı. Fark böylece açildikça açildi. Ben liseye yeni başlamış bir öğrenci olarak o gün okula gitmemiş, benim gibi binlerce kişinin salonun önünde olduğuna şahit olmuştum. orta tribünün tam ortasındaki yerini almış ve Efes Pilsen tarihinin en etkileyici maçlarından birine şahitlik etmiştim.

Son yıllarda hem de uygun saatlerde oynanmasına rağmen salonların boş kaldığına tanık olanların o zamanları pek anlaması mümkün değil. Salonun önün öğlen saatlerinde dolmuştu. Biletix olmadığından biletçilerin gelmesi beklenirdi. Kalabalık gruplar halinde ya da en az 2 kişi gidildiğinden genelde bir grup gişenin önünde bekleri diğerleri kapıların önüne dizilirdi. Ben bu maça tek gittiğimden bilet kuyruğuna girmişti. Bileti aldığımda kapının önündeki kuyruğun ucu bucağı yoktu. Maça daha saatler olduğundan girememe gibi bir durum olamazdı ama bu önemli maçı kıytırık bir yerden izlemek de istemiyordum. Zira o zamanlar biletlerin üzerinde numara da yazmazdı. Biletimi aldım. Kuyruğun en önüne kaynadım. Ve maçı istediğim yerden tam göbekten, orta saha çizgisinin hizasından ve alt taraftan izledim. Muhteşem bir maçtı. Dönüşüm de Yedikule'den bindiğim banliyö treniyle olmuştu.

http://efesliler.blogcu.com/7-subat-1996-efes-pilsen-teamsystem-bologna-maci_4302111.html
02.10.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder