13 Mart 2009 Cuma

Minnesota maçı..

Engin Özerhun'dan Minnesota maçının arka planına dair bazı bilgiler öğrendim. Bir daha NBA takımı getirmek istemediğini söyledi. Çok uğraştırmışlar. Bitmez tükenmez istekleri varmış. Her şey için kesin kurallar, fazlasıyla profesyonel tavırlar bitmeyen istekler bıktırmış. 3 gün boyunca maç öncesi oyuncuların tanıtımı için uğraşmışlar. Bir o kadar da televizyonda verilecek bilgilerin grafikleri için uğraştırmışlar. Tutturmuşlar kapılar 18:30'da açılacak diye. Bizimkiler iftar saati diye istememişler. Sonuçta biraz daha geç açılmış kapılar. Çok fazla yemek yiyorlarmış. Hem de Çırağan'da yiyince bayağı batırmış masrafları. Murat Murathanoğlu da ömrümden ömür gitti diyormuş. 1 haftadır adamı esir etmişler. Oyuncular tanıtılırken birisi de elinde kronometre isimleri ne kadar sürede okuduğuna bakıyormuş. Uzun okuyunca uyarıyormuş.

Ayrıca öğrendim ki Euroleague yönetim kurulunda yer alan 5 kulüpten biri Efes Pilsen'miş. Gurur duydum. Engin Özerhun İspanya'da yönetim kuruluna katılmış. Real Madrid Toronto Raptors maçını izlemiş. Kerem Tunçeri ilk 5 başlamasına rağmen pek iyi oynayamamış.

http://efesliler.blogcu.com/minnesota-maci_4362064.html
13.10.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder