19 Ekim 2009 Pazartesi

Efes Lige Galibiyetle Başladı

Yolda olduğum için Mersin maçını izleyemedim. İstatistiklere baktığımda Efes'in ilk çeyrek sayısına Mersin'in anca ilk devre sonunda ulaşabilmesi maçın çok erken bittiğini gösteriyordu. Rakocevic'in dinlendirilmesine ve bir süredir mutsuz bir ifadeyle dolaşan Nachbar'ın istekli oynadığını duymama sevindim. Bir de Asım Pars'a çok güzel bir blok yaptığını duymuştum. Ntvspor'da fotoğrafını görünce dayanamadım ekledim.

Efes Mersin'den gelip Litvanya'ya gidecek. Mersin'e gitmeden önce de Ankara'daydı zaten. Çılgın fikstür şu an Efes'in en büyük rakibi. Lietuvas maçını da kazanabilirse bu şehirdışı seyahatler bir süreliğine duracak. Hem Türkiye hem de Avrupa maçları İstanbul'da olacak.

Maç sırasında yoldaydım. Bandırma - Yenikapı feribotuna yetişmeye çalışıyordum. Feribotta Erdemir'li basketbolcuların bir kaçı ve koç Ahmet Çakı vardı. Banvit'ten Barış Özcan da feribottaydı. Erdemirliler'in neşeleri kaçıktı. Maçı kaybetmiş olmalarına verdim. Makara kukara yapsalar belki merhaba der sohbetlerine de katılırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder