16 Şubat 2010 Salı

Antonio Granger ve Adana

Teknosa Türkiye Kupası'nın Adana'da düzenlenecek olması anılarımı canlandırdı. Türkiye Kupası 8'li Finalleri 2. kez Adana'da olacak. İlki 2006'daydı. O zaman adı Tadım Türkiye Kupası idi. Efes Pilsen sırasıyla Mersin BŞB, Fenerbahçe ve Ülkerspor'u geçerek 2005-06 sezonunun tek kupasını kazanmıştı.

8'li finallerin en değerli oyuncusu Antonio Granger seçilmişti. Oynadığı maçlarda muhteşem performans göstermişti. Ama sakat sakat sahadaydı. Kendini çok zorladı. En değerli oyuncu seçilmeyi haketmişti. Fakat sezonu da kapattı. Ertesi sezonun başında Efes Pilsen'deki yerini alamadı. Sonraki dönemde de devam eden ve hatta basketbolu bırakmasına neden olan sakatlığının Adana'da kendini fazlaca zorlamasından kaynaklandığını duymuştum. O zamandan sonra bir türlü toparlanamadı. 4 yılını Efes Pilsen'e veren Antonio Granger, işte bu yüzden bir efsane olmuştur.

Yukardaki fotoğraf Granger en değerli oyuncu seçildikten sonra çekilmişti. Granger'ın arkasındaki kişi Charles Smith. Smith Adana'da ama Tadım Türkiye Kupası maçlarında forma giymedi. Aşağıdaki ilk fotoğraf kupa töreninden... Diğeri ise final maçından bir enstantane...



5 yorum:

  1. ilk resimde arkasındaki charles smith degil mi

    YanıtlaSil
  2. Evet Smith. Adana'daki maçlardan kısa süre önce katılmıştı takıma. Ama Adana'da oynamamıştı.

    YanıtlaSil
  3. Granger Adana'da ama Tadım Türkiye Kupası maçlarında forma giymedi.

    buradaki granger, smith olacak galiba..

    YanıtlaSil
  4. Tadım Türkiye Kupası'nda forma giymeyen Charles Smith'ti. Takımla Adana'ya gelmişti ama oynamamıştı.

    YanıtlaSil
  5. son paragrafta klavye sürçmüş baba, onu dedim ben de, evet ;)

    YanıtlaSil