21 Aralık 2009 Pazartesi

Haftasonu Afyon

Haftasonunu yukardaki mekanda geçirdim. Havuz Kaplıca otel kavramını lugatıma soktum. Havuzun sıcak kaplıca suyuyla dolu olmasının tek kötü özelliği var. Başka bir yerde soğuk suya giremem gibi geliyor. Ayrıca kaldığım iki akşam da önce Lig Tv'de futbol maçı sonra fasıl heyeti.. Her ne kadar iki futbol maçında da istediğim sonuçlar olmasa da fasıl keyifliydi.

Ayrıca daha önce yediklerimin sucuk olduğunu zannederdim. Yolların kesiştiği nokta, yani Afyon Özdilek'te sucuk ızgara ve kaymaklı ekmek kadayıfı muhteşemdi. Adana'da kebap yemekten sonra kutsala yakın tadlar hususunda ikinci sıraya yerleşti. Bir de lokum meselesi çok acaip. Kaymaklı lokumların alıştığımız lokum tadıyla alakası yok.. Kesinlikle tavsiye ederim.

Haftasonu keyif yaparak biraz da kızarak Efes Pilsen - Tofaş maçını izlemeyi planlıyordum. Televizyon vermedi. Efes Pilsen'in kazanmasının değil de kaybetmesinin haber değeri taşımasından dolayı hiç bir şey göremedim. Tamam, Efes Pilsen kadrosu Euroleague için kuruldu. Malaga maçının kaybedilmesinden dolayı benden fazla üzülen de azdır. Fakat sırf bu yüzden, Tofaş maçı aracılığıyla Efes'e giydirmeye de gerek yok. Beko Basketbol Ligi'nde güçler dengesinin bozuk olması Efes Pilsen'in kabahati değil.

Canlı yayın ve maç özeti olmadığından dolayı istatistik kağıdı ve Efesliler'den maçta olanların izlenimi ile yetindim. Maça ilişkin en heyecan verici ayrıntı Dusan'ın performansı. Dusan'ı Efes forması altında sadece Unicaja maçı öncesi ısınırken görmüştüm. Maçta süre alamadı. Geçen hafta Ankara'da olduğumdan Bornova maçı için İzmir'e gidememiştim. Bu haftayı da ıskaladım. Efesliler'den Hakan abimizin blogunda maça ilişkin güzel ayrıntılar ve Dusan'ın maçtan hiç bir yerde göremeyeceğiniz fotoğraflarına bakabilirsiniz. Haber burda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder