16 Aralık 2009 Çarşamba

2010 Süreci Başladı

2010 ev sahipliğimiz tam olarak ne zaman açıklandı hatırlayamıyorum. Ama yaklaşık 5 yıldır hedefimiz olan, uğruna nice Avrupa Şampiyonaları'nı ve tarihimizin en yetenekli neslini harcadığımız 2010 Dünya Şampiyonası süreci başladı. Allah utandırmasın.

Her yerde rahatlıkla okuyabilirsiniz ama ben yine de öncelikle grupları yazayım:.

A Grubu (Kayseri): Arjantin - Sırbistan - Avustralya - Almanya - Angola - Ürdün
B Grubu (İstanbul): ABD - Slovenya - Brezilya - Hırvatistan - İran - Tunus
C Grubu (Ankara): Yunanistan - Türkiye - Porto Riko - Rusya - Çin - Fildişi Sahilleri
D Grubu (İzmir): İspanya - Fransa - Kanada - Litvanya - Yeni Zelanda - Lübnan

Fisktürü de yazmadan olmaz:

28 Ağustos Cumartesi: Fildişi Sahili - Türkiye
29 Ağustos Pazar: Türkiye - Rusya
31 Ağustos Salı: Yunanistan - Türkiye
1 Eylül Çarşamba: Türkiye - Porto Riko
2 Eylül Perşembe: Türkiye - Çin

Tüm fikstüre burdan bakabilirsiniz.

Bir önceki yazımda istediğim grubu oluşturmuştum. Piyango bileti alsam amorti vurmaz. Türkiye'nin grubuna yazdığım 5 takım da tutmadı. Aslında fena bir grup olmadı. Ama 1. gruptan İspanya'yı isterdim. Ne kadar güçlü olurlarsa olsunlar grup maçlarında yendiğimiz bir takım. Belki alışkanlık devam ederdi. Yunan taraftarar İzmir'e daha fazla ilgi gösterirlerdi. 3. torbadan Kanada ve Avustralya varken Porto Riko'nun gelmesi, 4. torbada tam kadro olsalar liderliğe bile oynayabilecek Rusya'nın gelmesi grubun seviyesini biraz yükseltti. Yine de grup iyi.

Maskotu ben de beğenmedim. Dürüst olmak gerekirse Van kedisi ve nazar boncuğu fikri çok güzel. Ama çizim üzerinde çok daha fazla çalışılmalıymış.

Ankara maçları için biletimi aldım. İzin yıllık programım vs hiç biri belli değil. Ama ünlü bir düşünürün dediği gibi sonunu düşünen kahraman olamaz:) Ankara için en ucuz biletlerden satın aldım. Ama fırsat bulursam uygun bir yere doğru kaynak yaparım. Affetmem. 2001'de bu imkanı bulmuştum. İstanbul'da bütçe sınırlarını zorlayıp iyi yerlerden izlemeyi planlıyorum.

Fikstürde 1,2,4 ve 5. maçlar tüm gruplarda aynı günde yapılacak. 3. maçları 2 güne yaymışlar. Bizim 3. maçımız 31 ağustosta. ABD'nin maçı ise 30 ağustosta. Hem de Brezilya'da. ABD basketboluna olan ilgim bakalım bizim çocuklar ne yapmışla sınırlı diyebilirim. Ama ABD milli takımını izlemek istiyorum. Eğer ayarlayabilirsem 30 ağustosta İstanbul'a dönüp o maçları da izlemek istiyorum. Muhtemelen öyle ayarlanan fikstür gereği ABD ile çeyrek finalden önce karşılaşmayacağız. Ben de 1 maç olsun mutlaka izlemek istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder