5 Ekim 2009 Pazartesi

Yeni Sezona Doğru


1 haftadan daha fazla süren aranın ardından tekrar internete kavuştum. TÜBAD turnuvasında genelde son çeyreklere bakabildim. Final maçını ise hiç seyretmedim. Dolayısıyla da turnuva hakkında pek bilgim olmadı. Ama yeni oyuncuları, Rakocevic'i, Santiago'yu, Nachbar'ı Efes forması ile izlemekten keyif aldım. Bu kısa sürelerde Rakocevic'in oynatmaya çalıştığında değil de oynatıldığında ne kadar büyük bir silah olduğunu bir kez daha gözlemleme fırsatım oldu.

CSKA maçlarında ak koyun kara koyun belli olmaya başlar. Takımı canlı canlı izleyebileceğiz. Ayrıca CSKA'yı da izlemek keyifli olacaktır.

İzmir'de Teknosa Türkiye Kupası maçları var. D-Smart işkencesinden dolayı büyük ihtimalle maçları izleyemeyeceğim. 10-12 ekim arasında İzmir'de oynanacak maçlar. İzmirli Efesliler şanslı. Hem bu sene İzmir takımı sayısı arttı. Hem de geçen sene olduğu gibi 3 tane ekstra Türkiye Kupası maçı izleyecekler. İzmir'de çok sıkı Efesliler tanıdım. Hatta daha yazdan pankart hazırlamışlardı. Takımı yalnız bırakmayacaklardır.

3 gün sonra Ankara'da Cumhurbaşkanlığı Kupası maçı var. Efesliler.org olarak şehirdışı organizasyonu yapmaya çalışıyoruz. Kulüp otobüs desteği sağlayabilir. Şu anda İstanbul'dan gelecek olan en az 20 kişi var. Ankara'daki en son Telekom maçında Obama'dan dolayı ulaşım kilitlenmişti. En azından Ankara'daki arkadaşların mazereti o yöndeydi. Bu sefer daha fazla sayıda Ankaralı Efesli takıma destek için salonda olacaktır. Aslında Cumhurbaşkanlığı Kupası için tek organizasyon bu değil. Basketbol camiasının, Efes Pilsen Kulübünün hazırlattığını iddia edeceğinden emin olduğum bir kaç güzellik var. Ama şimdi söyleyip sürprizini kaçırmayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder