20 Ekim 2009 Salı

Alper Yılmaz Basketbola Devam Ediyor

Alper Yılmaz idari menajer olarak Efes Pilsen'de göreve geçmişti. Cumhurbaşkanlığı maçında madalya töreninde de gördüm. Aktif sporculuk hayatına devam etmeyeceğini düşünüyordum. Ama öyle olmamış. Demekki içindeki basketbol oynama isteği devam ediyormuş. Belki de ek gelir olsun diye oynuyordur. :)

İkinci ligde, Efes'in pilot takımı Pertevniyal'de oynamaya devam ediyormuş. İlk hafta Trabzonspor karşısında 3 sayı, 1 ribaund, 2 top çalmayla oynamış. İstatistiği burda.

Gerçi Alper Yılmaz oynayacak olduktan sonra ne anladım ben pilot takım uygulamasından diyeceğim geliyor ama kelepçenin hala sahalarda olduğunu öğrenmenin keyfini yaşıyorum. Bu seferlik mantıki değerlendirme yapmayayım. Çünkü Naumoski'den sonra hala salonlarda olduğu haberiyle şaşırdığım ve sevindiğim ikinci kişi oldu.

1 yorum:

  1. böyle adamların kadro içinde bulunması gençler için tahayyül edilemeyecek kadar büyük faydalar sağlayabilir.. sahada olmasına gerek yok, zaten aldığı sürenin alper'in umrunda olmadığı da açık..

    YanıtlaSil