17 Aralık 2009 Perşembe

Unicaja Malaga Maçı

Çok maçlar kaybedildi. Umudumuz kırıldı. Şimdi yeni bir başlangıç zamanı. Bu grup daha çok su kaldırır. Belki Unicaja Malaga bir maç daha kaybeder de bizimle puanları eşitlenir. O yüzden iki şey istiyorum, ümit ediyorum. 5+ farkla galibiyet olsun. Dusan Cantekin maçın yıldızı olsun.
Maça ilişkin iki not vereyim.
Birincisi: Unicaja kendi taraftarıyla gelmiş. 40 kişi bu akşam Ayhan Şahenk'te olacak. Evlerine dönünce salonu nasıl anlatırlar merak ediyorum
İkincisi: Efes Pilsen Malaga'ya giderken aktara aktara zor ulaşmışdı . Adamlar ayarlamış charter seferini doğrudan uçmuş İstanbul'a. Yoldan tasarruf etmişler.
İki not demiştim ama ekleyeyim. Salon dolu olacak. Tüm biletler bitti. Maç kapalı gişe. Efesliler'den Fahir'den aldığım bilgilere göre davul korna organizasyonu da tamam. Onlar deplasmanda bizim potaya Hazreti İsa'nın fotoğrafını bile astılar dualar eşliğinde. Ben de bi fatiha göndermeyi planlıyorum:)

1 yorum:

  1. hocam sizinkilerle kendini bilmez iki eleman arasında çıkan kavgada az kalsın biz de nasibimizi alıyorduk :) Hiç büyütülmemesi gereken bir olaydı ve maçın da en kritik anlarıydı hiç bi şey izleymedik o olaylar yüzünden... Bizim sıra komple olaydakileri sakinleştirmeye çalıştık ama bizi farketmemişsinizdir bile belki de.. O dingil elemanın kız arkadaşınıza söyledikleri ne kadar tatsızsa linç girişimi de tatsızdı bence. Salona yakışmadı belirtmeden geçmemek istedim. İlk defa Efes Pilsen taraftarlarının kendi arasında kavga ettiğine şahit oldum.

    YanıtlaSil