1 Aralık 2009 Salı

Efes Pilsen Tam Gaz Devam

Arefe günü öğlen işten çıktıktan sonra internete elimi değdirmemenin tadını çıkardım. İnanmayacaksınız ama internete girmeden de yaşanabiliyor.

Perşembe öğleden sonra internete giremediğimden Euroleague'deki Orleanaise maçına hiç değinememiştim. Gerçi bahsedecek şey az. Rakip Türkiye'de olsa Banvit ayarında olurdu. 6-10 arası bir yerlerde yer alabilir. Ama Fransa'nın Uleb üyeliği, bu tarz takımların Euroleague'de boy göstermesine imkan sağlıyor.

Ayhan Şahenk'te maç izlemek hiç keyifli değildi. Vaktiyle Abdi İpekçi'de bir Porto maçı izlemiştim. O zamandan beri en sıkıcı maçtı. Hem oyun hem de salondaki kalabalığın performansı açısından sıkıcı bir maç oldu. Maç nerdeyse ilk çeyrekte bitti. Efes zaman zaman maçı rölantiye aldığında fark kapandı. Efes savunmayı güçlendirince fark yine açıldı. Gel gitlerle giden, Efes'in kazanacağı çok açık olan bir maç oldu. Maçın herhangi bir anında tereddüte düşmeden maçı bitirdik.

Aliağa Petkim maçını ise hiç izleyemedim. Olması gereken sonuç alınmış. Avrupa Ligi maçları Türkiye'deyken lig maçlarının deplasmanda olması iyi oluyor. Yoksa sezonun başında hem Türkiye hem Avrupa'da deplasmandan deplasmana koşmak çok yorucu oluyordu.

Şimdi Rytas maçını bekliyorum. Hedef 8+ fark.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder