15 Mayıs 2009 Cuma

Pau Orthez de Küme Düşmüş

Fransa takımlarıyla maç yaparken yeneceğimizden hep emin olurduk. Pau Orthez o takımların en güçlüsüydü ama yine de genelede kazanırdık. (Asvel kara perşembede yenmişti ama yine de yeneceğimizden emin çıkmıştık sahaya.)Pau ile de 14 maçta 10 galibiyetimiz var.

Uzun zamandır sesleri çıkmıyordu. FB Ülker ile eşleştiğini hatırlıyorum ama ayrıntıları bilmiyorum..

Foirestler, Gadoular(hakikaten 2 taneydiler), Fauthouxlar, Risacherler, Pietruslar... Hatta Rod Sellers Efes'ten sonra Pau Orthez'de oynamıştı.. Hepsi eskiye ait figürdü.

Eski dostların teker teker düştüğü bir senedeyiz. Fortitudo'dan sonra Pau Orthez de küme düşmüş. Kadrosuna baktım; eski kurtlardan Tofaş'lı Slaven Rimac ile Alain Digbeu da kadrodaymış. Son sırada bitirmişler Fransa Ligi'ni.. Allah geride kalanlara sabır versin.

Alttaki fotoğraf 2002'den.. Efsane diyebileceğim tek Pau maçından... İlk yarıyı 42-31 gerde kapamıştık. Ama o maçta bile kaybedeceğimizi düşünmüyordum. İkinci yarıyı fotoğrafta da görüldüğü gibi 11 sayı farkla kazanmıştık. Odtü 2. yurtta izlemiştim maçı.. İlk yarıdaki kalabalığı, ikinci yarıda önce ortadan kaybolup, maçın sonuna doğru tekrar izlemeye gelenlerin coşkusunu da unutmuyorum. O gün orda olanlar da belki hatırlıyordur.


Ukte için Tozluparkeler'e teşekkürler.

1 yorum:

  1. fotü de ne üç atardı be.. başka bi şey de yapmazdı zaten neredeyse..

    pau'nun kadrosuna sene başında bakmıştım, rimac'ı görünce sempati beslemiştim ama düşmüşler.. bu arada gadou biraderlerden guard olanı, yani didier kulüpte koçluk yaptıktan sonra bugün de başkan..

    YanıtlaSil