16 Mayıs 2009 Cumartesi

Efes Daçka Serisi(!) Başladı

Maç sırasında gökyüzünde olduğumdan maçı izleyemedim bile. Ama maçtan sonra konuştuğum arkadaşlarımın hepsi çok sıkılmıştı. Olmaması gereken seri, olmaması gerektiği ama olması beklendiği şekilde başlamış.

Belki seri sona erdikten sonra söylemem lazım bunları ama kendimi tutamıyorum. Ligin değerini düşüren Efes - Daçka işbirliği seride sözde rakip olunca bir de üstüne Daçka'da mücadele olmayınca, play offların değeri de azalmış oldu. Çünkü hiç bir kıymet-i harbiyesi olmayan 2 maçın ilki oynanmış oldu.

Darüşşafaka Cooper Tires'ın var oluş nedenine lig açısından en başından beri karşıydım. Hala da karşıyım. Şimdi Federasyonun iğrenç programı yüzünden başlaması için 1 haftadan fazla geçmesi gereken yarı final maçlarını beklemeye başladım.

Maça dair söylemek istediğim tek şey eşit sayı dağılımının devam etmesi. Ayrıca Kasun'un en skorer oyuncu olduğuna aldanılmasın. Sadece hazırlık maçlarının yıldızıdır.

1 yorum:

  1. efes daçka serisi bitti..

    üzüldüm mü? böyle yazmışım batug.com'a, ziyadesiyle sevindim..

    "Ancak Beko Basketbol Ligi’ne yakışabilecek bir garip eşleşme. Umarım çok uzun sürmez, Daçka’nın genç dimağları kendilerini derin paradokslar içerisinde bulamadan seri bitiverir. Ben kimim? Burası neresi? Ayhan Şahenk. Eee sonra?"

    YanıtlaSil