4 Mayıs 2009 Pazartesi

Efes Pilsen - Antalya BŞB Maçı Sonrası

Önder Abi ile Mustafa Kemal Bitim arasında geçen maç sonrası diyaloğu... Kendi isteği üzerine yayınlıyorum:

"Maç sonunda Mustafa Kemal Bitim yanıma yaklaştı, "Sizin gibi koskoca adama yakışıyor mu?" dedi "

- Ne yakışıyor mu?

- Maç boyunca küfür ettiniz..

- Hangi maç boyunca? Aynı maçı mı seyrettik?

- Gördüm, bizim Marsh'a İngilizce küfür ettiniz..

- Marsh'ın mukavelesinde sahada her türlü itlik yapabilir maddesi mi var?

- Sahada oyuncular arasında o kadar olur.

- Marsh'ın yaptığı direk diskalifiyelik hareketti.

- Ben de Efesliyim, yıllarca Efes de oynadım, yakışmıyor..

- Senin gibi gençleri daha çok yıllar Efes'de görmek isterdik!

- Yaşınıza hiç yakıştıramadım.
- Ben de!"

Evet gerçekten maçta Marsh'a küfür edildi. Sporda küfüre onay vermek mümkün değil. Amenna ve saddakna...

Ama şu da bir gerçek ki Marsh atılmayı hakedecek hareketler yaptı. Ve Dodo ne yazıkki bundan NTV'de veya SkyTürk'te bahsetmedi. Yine Maçın son anlarında kendi oyuncusundan çıkan topu hakemler Antalya'ya verdiğinde-ki Efeslileri en çok bu sinirlendirmişti- Dodo yine sakin sakin maç izliyordu. Serzenişte bulunduğu hareketi de televizyonların vermemesine güveniyor diye düşünüdüm. Onu duyunca acaba ben mi başka bir pozisyon hatırlıyorum diye düşünerek kendimden şüpheye düştüm. Hareket koşan oyuncunun arkasından ama topa doğruydu. Dodo, Antalya BŞB bençi arkasındaydı. Ben ise hareketin yapıldığı açıdaydım. Anlatımında, sanki Efesli oyuncu Antalyalıyı arkadan çekiyormuş izlenimi uyandıran ifadelere manüpilasyon dışında mana veremedim.
Hakem hatası olabilir. Ben Dodo'nun anlattığı gibi bir şey olduğuna katılmıyorum ama olabilirdi de. Yeterki belli bir amaca yönelik ve sistematik olmasın. Ama burda hakemlerden öte kendi koçunu eleştirmesi lazım. Efes uzun süre Kasun ve Kerem Gönlüm'ü dışarda tuttu. Efes ribaund bile alamaz bir duruma geldi. Ama o dönemde içerden oynayıp farkı arttırmaları gerekirdi. Ama Ersin Görkem ve Can Akın ile dışardan potayı dövüp durdular. Ayrıca maçın son 3.4 saniyesi kalmış. Uzun zamandır kenarda olan Ender oyuna alınmış. Oyuna alınma maksadı belli. İlk top Preston'a gelmiş. Ona baskı yaptırıyosun ama faul yaptırmıyorsun. Ordaki baskı Ender'i boş bırakıyor. Ender üzerinde savunma bile olmadan dipten üçlüğü sallayabiliyor. İtiraf etmek gerekirse ben girmez diyordum ama girdi bir şekilde. Tamam Ender muhteşem şutör değildir ama böylesi bir hata yapılır mı? Şimdi sen böylesi hatalar yapan takımını değil de hakemleri konuşuyorsun.
Ayrıca yeni formalarımızı yaptırmayı güç bela başarabildik. Tanesi 43 liraya mal oldu. Formam vardı zaten ama yeni cicilerimi de çok beğendim:) Arkasına da Naumoski yazdırdım.
Not: Önünde Samsung reklamı olanlar yeni. Diğerleri eski.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder