23 Ocak 2010 Cumartesi

Efes Pilsen - Mersin BŞ Maçı İzlenimleri

Yeni geldim Mersin maçından. İstanbul'da fırtına var. İpekçi'ye gidip gelmek zor oldu. En son Partizan maçını orda izlemiştim. Özlemişim salonu.

İçerde 60-70 kişi anca vardı. Alper Yılmaz maçtan önce gelip bu soğuk havada bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederiz dedi. Onore olduk.

Kapı önünde Efesliler'den bir arkadaşla konuşurken Daniel Santiago geldi. Çok sıcak kanlı adam. Hay may diyip elimizi sıkıp geçti içeri. Ben de arkasından bir ademoğlunun nasıl bu kadar uzayabildiğini düşünerek yürüdüm.

Soyunma odası civarındaki görevliler Efes teknik kadrosunu pek tanımıyorlar sanırım. Yardımcı antrenör Emir Alkaş'ı çevirdiler. Nereye gideceksiniz tarzı sorular ve ellerindeki liste ile karşılaştırmalarından sonra soyunma odasına soktular. Daha sonra Ufuk Sarıca geldi. Görevli Ufuk Sarıca'ya da adını sorup listeden kontrol edecekti ki Ufuk Hoca bombayı patlattı. "Benim adım o listelerde olmaz gülüm!" Görevlinin abondone olmasından istifade ederek o da içeri geçti.

Maçtan önce Bojan Popovic'e Efes Pilsen atkısı armağan ettik. Çok hoşuna gitti. Sıcakkanlıymış Bol bol teşekkür ettik. Biz de şans diledik kendisine. Maç sonuna kadar da çıkarmadı atkısını. Hem birlikte hem de atkısını açmış bir şekilde fotoğraf çektirdik. Verirken yanında Santiago da vardı. Biraz ayıp oldu. Bi çocuğa yanında başka çocuk varken çikolata varmış gibi biraz tuhaf oldu ama napalım. Bu sefer böyle olsun..

Mersin'de Efes Pilsen fomasını giymiş iki oyuncu vardı. Biri Asım Pars. Pek yakınlık hissettiğim biri değildir. Diğeri Goran Nikolic. Mersin anons edilirken sadece onu alkışladık.

Mersin sanırım doktor masör vs hiç kimse olmadan gelmiş salona. Bir pozisyonda Nikolic sakatlandı. Efes bençinin önünde olduğundan Efes doktoru Erşan Ateş ve masör Bahattin Tapan hemen müdahale etti. Ben o sırada Mersin bençinden de birilerinin fırlayacağını zannetmiştim. Yanılmışım. Sadece sempatik bir malzemeci amca var. O geldi. Ve sadece baktı. Nikolic bizim alkışlarımızla kendi bençine doğru gitti. Orda da Efes doktoru ve masörü ilgilendi. Beko Basketbol Ligi için bence çok acı bir andı.

Maçın kendisi için söylenecek çok fazla şey yok. Efes Pilsen kazanacağını, Mersin kaybedeceğini biliyordu. Olması gereken oldu. Ne yazıkki Efes rahat bir antrenman maçı oynadı. Hafta içi oynayacağı Euroleague maçına hazırlanamadı.

2 yorum:

  1. Ligimizin seviyesi çok düstü, altyapısız yabancılarla pohpohlanan bikaç sene canlandığını sanıyoruz ama yanılıyoruz yönetici eğil liderlere ihtiyaç var...

    YanıtlaSil
  2. Bahsetmemişsin, Ahmet Kandemir'i pek asabi gördüm!-) Teknik faul aldı, 20'lik maç bitiminde hakemlerin peşine takıldı falan

    YanıtlaSil