4 Ocak 2010 Pazartesi

Konya'dan Merhaba ve Tanjevic


Bir süredir inanılmaz yoğundum. Blogla ilgilenemedim. Şimdi Konya'dayım. Bir süre burada kalacağım. Blogu güncel tutmaya çalışacağım.

Dün akşam Sky Türk'te Halil Üner konuştu. Maç sonrası açıklamalarını da bu vesileyle izlemiş oldum. Tanjevic ve ona teknik faul çalmaya cesaret edemeyen hakemler ile ilgili. Salsabasket'ten alıntıladığım sözleri şöyle:
"Fenerbahçe Ülker antrenörü Bogdan Tanjevic, sahaya girip pota altına kadar gidiyor hakemlere itiraz etmek için. Hakemler buna teknik faul çalmıyorlar sonrasında gelip ben neden Reha öz'e teknik faul çalındığını sorduğumda bana teknik faul çalıyorlar. Milli takım antrenörü diye, sanki orada da çok da başarılıymş gibi teknik faul çalınamıyor. Böyle bir çifte standart olmaz."

23 Aralıktaki TT - FBÜ maçından sonra Murat Özyer de aynı şeyleri söylemişti: "Tanjevic hakemlerin kararına itiraz etmek için iki kere sahanın içine girdi. Açık olan kuralların uygulanmamasına şaşırdım."

Ergin Ataman ne demişti: "Hakemlerin taraflı olduğunu düşünmüyorum ama maçı iyi yönetmediklerini düşünüyorum. Herkes 'sert savunma' diyor, ancak bunun da kuralları var. Mrsic, bana göre her hareketiyle oyuncumuz Smith'i faullerle durdurdu ve oyundan düşürdü. Biz, normal itirazımızı ettik. Ne hakaret, ne küfür ettik, ama ilk yarıda bana teknik faul çalındı. İkinci yarıda rakip antrenör orta sahaya kadar geldi itiraz etti, teknik faul almadılar. Belki (A) Milli Takım Antrenörü Tanjevic'ten etkilendiler"

Aynı şeyin farklı ve alakasız kişiler tarafından tekrarlanması ilginç bir durum. Ergin Ataman'ın sözlerinden dolayı tahrik olan Fenerbahçe taraftarının Halil Üner ve Murat Özyer'e nasıl bir tepki göstereceği benim şahsi merakım.

Bir de son not: Sky Türk'te yayına bağlanan Nedim Karakaş'ın "Biz aynı hakemlerle şampiyonluğu kaybettik. Ağzımızı açıp bir kelime söyledik mi?" demesi vardı. Öyle bir kahkaha attım ki inşallah çevredekiler rahatsız olmamıştır:)

4 yorum:

  1. Orada şimdi adını hatırlayamadığım spikerin kapağı da güzeldi:"Eee, siz de o zaman ortalığı velveleye verdiniz" dedi. Çok da şaşırttı şahsen beni çünkü kendileri Mahmut Uslu'dan azar işitirken sesleri çıkmayanlardan. Demek onların bile canına tak etmiş. Ayrıca saydığın üçlü dışında Erdemir maçında da aynı sahneler tekrarlanmış ve hakemler gene görememişlerdi ne hikmetse. Nedense hep kritik maçlarda oluyor. Diğer maçlar zaten neredeyse açık ara bitti. Ehh GS Cafe Crown maçında da yememiştir sahaya dalıp itiraz etmek.

    YanıtlaSil
  2. Nedim karabaş diyorsun ya koy koy izle Cem Yılmaz niyetine..Zır cahil kelimesi bile çok fazla bilgili kalıyor Nedim Karakaş'ı tanımlarken..Türkiye'de basketbol kimlerin elinde ve söz sahibi herkes görsün yazık gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. Hadi or'dan! Tanjeviç üzerinden Fenerbahçe'ye linç girişimi yapmayın bakayım!-)) Şaka bi' yana Efesliler "Tanjeviç sen bizim herşeyimizsin" diyerek çok fena çuvallamıştı zamanında..

    YanıtlaSil
  4. "Tanjeviç sen bizim herşeyimizsin" gayet güzel bi espriydi. Şimdi bile aklıma gelince gülümsedim:)

    YanıtlaSil