29 Temmuz 2009 Çarşamba

Yeni Efes Pilsen Forması: Arjantin Mavisi


Efes Pilsen 2009-10 sezonu için formalarını tasarlıyor. Tabi futbol kulüpleri gibi, hatta sadece büyük futbol takımlarının yaptığı gibi defile tadında bir şey yok. Sadece tasarlama var.

Uzun yıllardır Efes formasının renk tonu pek değişmedi. Çalışılan markaya göre şekilsel değişiklikler vardı o kadar. Yeni sezonda klasik lacivert ve beyazın dışında bir yeniliğe gidiliyormuş: Arjantin mavisi...
Aslında Turkuaz geçen sene bir ara konuşulmuştu. Ama bazı takımlarla karışmaması için rengi biraz daha açmışlar. (Hatta ben de yakın zamanda Fenerbahçe kullandığı için soğuk bakmıştım.)En azından bu sene Arjantin mavisi renkte formayı da göreceğiz.

Efesliler.org olarak ikinci forma organizasyonumuzu yapıyoruz. Zaten bu haberin de kaynağı Efesliler.org'da forma organizasyonu idare eden Önder Abi. Aslında muhtelif çap ve şekillerde Efes Pilsen formam olduğundan ben almayacaktım. Ama farklı renk forma bakışımı bulandırdı. O formayı istiyorum dedim kendi kendime. Katılmak isteyen olursa 5 Ağustos'a kadar zaman var. Efesliler.org forumlarından ulaşabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder