30 Temmuz 2009 Perşembe

Kırmızı Formalı Efes Pilsen


Efes Pilsen'in forma renginde değişikliğe gittiğini öğrendiğimde bu forma aklıma geldi. Kimbilir hangi düşünceyle hazırlanmış kırmızı forma.

Gerçi dönem dönem Efes'in kırmızıyı çeşitli boyutlarda kullandığını gördük. Hatta antrenman forması olarak kırmızı daha uzun süre de kullanıldı. Ama nerdeyse tamamen kırmızı renk maç forması çok ilginç gelmiştir.

Ben Efes Pilsen'in bu formayı giydiğini canlı canlı hiç görmedim. Kaç maç giyildiğine dair bir fikrim de yok. Bu formadan ilk defa bir gazete küpürü sayesinde haberdar olmuştum. Bu formayla çekilmiş toplu bir fotoğrafın uzunca bir süre Abdi İpekçi'nin kantinlerinin birinin üstünde kaldığını biliyorum. Belki hala ordadır.

İstisna formalardan biri. Arşivci olsam koleksiyonuma katmak için uğraşırdım. Gerçi her halükarda değeri çok yüksek.

Türkiye basketboluna ilgi duyan bir basketbolsever olup son 15 sene içerisinde doğmayanlardan bu kadroyu bilmeyen azdır. Ama ben yine de fotoğraftakiler hakkında bilgi vereyim. 1995-96 sezonundan bir hatıra. Ayaktakiler: Hüseyin Beşok, rahmetli Conrad McRae, Tamer Oyguç, Alpay Öztaş, Mustafa Kemal Bitim. Oturanlar: Petar Naumoski (saygıyla eğiliyorum), Ufuk Sarıca, Murat Evliyaoğlu, Bora Sancar, Mirsad Türkcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder