9 Eylül 2009 Çarşamba

Yeniçeri Kalpağı

Dünkü Bulgaristan maçını izlerken farketmiştim. Bugün de fotoğrafını gördüm. Yeniçeri kalpağı çok hoşuma gitti. Bize has, bize ait bir figür. İlginçtir Almanya'da üretiliyormuş. Hatta internet sitesi var ve site üzerinden de satış yapılıyor sanırım. İnternet sitesi burda. Gerçi sitenin yapısı bana pek güven vermedi. Onlara güvenip alışveriş yapmam ama burda olsa kesin alırdım. En azından 2010 Dünya Şampiyonası için bire bir.

Ayrıca sitede taklit edenler CEZALANDIRILIR yazıyor. Cezayı, hukuki haklarımızı ararız olarak mı yazmışlar yoksa açık açık tehdit mi ediyorlar bilemedim.

2 yorum:

  1. sitede kullandıkları "Not: Lütfen kendimizi palyaco vs. sapkalariyla kücük düsürüp
    REZiL ETMEYELiM" diye bir ibare var ve hemen üstünde de bir fotoğraf. asıl cezalandırılması gereken kendileri aslında. ve dediğin gibi sanırım cezayı da kendileri kesiyorlar. yorumu yazarken bile tırstım:)

    YanıtlaSil
  2. "Yeniceri Kalpagi"

    Degerli arkadaslarim! Bende yurtdisindan yaziyorum. Söz ettiginiz siteyi inceledim. Site güvenilir ve uluslararasi calisan bir sirkettir.

    Yapimi ve dizayni hakkikatten daha iyi olabilirdi, fakat önemli olan verilen hizmet, fikir ve mesajlari...

    Kendileri, külürümüze sahip cikalim diyorlar ve hakklilar, neden biz kendi kültürümüze ait olmayan (ve gülünc olan) basliklarla stadlari dolduruyoruz???

    Ayriyetten "Cezalandirilir" konusuna gelince: Üste apacik "YASAL UYARI" diye yaziyor, adamlar dünya capinda telif hakkina sahipler o kadar basit! Bu konuyu baska yerlere yönlendirmenizi hic dogru bulmuyorum!

    Bence önemli olani, bu tür calismalari desteklememizdir!!! En azindan, icraat ile birlikte, kültürümüze sahip cikmaya calisiyorlar...

    Ayriyetten süper fikir!!!!

    Saygilarimla

    YanıtlaSil