3 Ekim 2010 Pazar

Efes Pilsen - Olympiakos: 75-77


Merter'den az önce geldim. 2 yıldır devam eden "Efes iyi oynar, ve sonundan kaybeder alışkanlığı devam etti.

Efes'te Radljuca ayağında alçıya yakın bir şeyle koltuk değneğiyle kenarda oturuyordu. Kerem Gönlüm ise terlikle salondaydı. Yani takımın tek 5 numarası ve 5 numara oynayabilen tek 4 numarası kenardaydı. Dolayısıyla ilk defa pivotsuz bir Efes Pilsen izledim. Yetersiz pivot demiyorum. Pivotsuz bi Efes... Nesterovic gibi posası kalmış bir pivot değil de karşısında gerçekten etkili-mesela Oly'nin oynamayan pivotu Erceg gibi- bir pivot olsaydı maç bu kadar rahat geçer miydi emin değilim.

Yine de haksızlık etmeyeyim. Efes pivotsuz oynamaya alışmış. Uzunlara, pota altına top inmemesi için maçın büyük bölümünde takdir edilesi bir gayret gösterdiler. Smaçla ya da basit turnikelerle bitecek hücumlarda topa müdahaleler çok başarılıydı. Pivotsuz oyunda başarılıyken bir de gerçek bir pivot olsaydı ne olurdu diye düşünmeden edemedim.

Efes'in mücadele isteğinden memnunum. Şimdi geriye bir pivot bi de kazanılması gereken maçlar kalıyor.


Not: Kerem Gönlüm'e Cumhurbaşkanlığı'na yetişip yetişemeyeceğini sordum. "Çalışıyoruz." dedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder